Giresun Belediyesi, yaz mevsiminin başlamasıyla birlikte kent genelinde peyzaj çalışmalarını hızlandırdı. Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, Bulancak durağı bölgesindeki dönel kavşak ve orta refüjlerde gül ve mevsimlik çiçek dikimi gerçekleştirdi.
Şehir genelinde parklar, yeşil alanlar, kavşaklar ve sahil güzergahlarının çiçeklendirilmesiyle kentin estetik görünümünün artırılması hedefleniyor. Yetkililer, yaz boyunca peyzaj çalışmalarının aralıksız devam edeceğini ve ortak yaşam alanlarının daha yeşil ve düzenli hale getirileceğini belirtti.