Çiftçi: Tüm özel güvenlik görevlilerimize teşekkür ediyorum

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Güvenlik ve Savunma İşçileri Sendikası Genel Başkanı Ömer Çağırıcı ve beraberindeki heyeti kabul ederek, kamu güvenliğinin ayrılmaz bir parçası olan özel güvenlik hizmetlerine ilişkin değerlendirmelerde bulunduklarını bildirdi.

GÜNCEL - 24-06-2026 20:17

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, gerçekleştirilen ziyarete, özel güvenlik görevlilerinin üstlendiği kritik rollere ve Özel Güvenlik Günü ve Haftası'na dair bir açıklama yayımladı.

Görüşmenin içeriğine ve emniyet güçleriyle koordinasyona dikkat çeken Çiftçi, "Güvenlik ve Savunma İşçileri Sendikası Genel Başkanı Sayın Ömer Çağırıcı ve beraberindeki heyeti Bakanlığımızda kabul ettik. Kamu güvenliğinin tamamlayıcı ve ayrılmaz bir unsuru olan özel güvenlik hizmetlerine ilişkin değerlendirmelerde bulunduk." dedi.

Özel güvenlik personelinin üstlendiği sorumluluklara değinen Çiftçi, "Emniyetimiz ve Jandarmamızla koordinasyon içerisinde görev yapan özel güvenlik görevlilerimizin, vatandaşlarımızın huzur ve güvenliği adına üstlendikleri önemli sorumlulukları ele aldık." ifadesini kullandı.

Çiftçi, yaklaşan mesleki hafta vesilesiyle tüm çalışanları tebrik ederek "26-30 Haziran Özel Güvenlik Günü ve Haftası vesilesiyle; ülkemizin dört bir yanında büyük bir özveriyle görev yapan 390 bin özel güvenlik görevlimizin gününü ve haftasını kutluyor, görevi başında şehit olan kahramanlarımızı rahmetle, gazilerimizi minnet ve şükranla yâd ediyorum” açıklamasını yaptı.

Bakan Çiftçi, tüm personele teşekkür ederek açıklamasını, "Milletimizin huzuru için fedakârca görev yapan tüm özel güvenlik görevlilerimize teşekkür ediyor, çalışmalarında muvaffakiyetler diliyorum" sözleriyle tamamladı.

Hibya Haber Ajansı
Günün Diğer Haberleri