Bakan Işıkhan: Tüm evlatlarımıza iyi tatiller diliyorum

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, karne alan öğrencileri tebrik ederek, tüm çocuklara iyi tatiller diledi.

GÜNCEL - 26-06-2026 09:41

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, karne alan öğrencileri tebrik etti.

Çocukların sevincini paylaşan Işıkhan, "Bugün, çocuklarımız için heyecanlı bir gün. Karne heyecanını ailesiyle, öğretmenleriyle ve arkadaşlarıyla paylaşan evlatlarımızın gözlerinden öpüyorum" dedi.

Bakan Işıkhan, mesajını "Tüm evlatlarımıza iyi tatiller diliyorum" temennisiyle tamamladı.

Hibya Haber Ajansı
Günün Diğer Haberleri