WWW.URFADABUGUN.COM,Urfa’da bugün,Urfa'nın Kültürü,Şanlıurfa Turizmi,Tarihi Şanlıurfa,Urfa Kültür Sanat
WWW.URFADABUGUN.COM,Urfa’da bugün,Urfa'nın Kültürü,Şanlıurfa Turizmi,Tarihi Şanlıurfa,Urfa Kültür Sanat
GÜNCEL

DijiKolay müşterilerinin e-faturaya geçişinde İşNet'ten kazanç

DijiKolay, KOBİ'lerin rekabet gücünü artırıp işlerini büyütmesine ve ileriye taşımasına destek oluyor

DijiKolay müşterilerinin e-faturaya geçişinde İşNet'ten kazanç
Paylaş:

İSTANBUL (AA) - E-faturalarını İşNet'e taşıyıp ödeme bilgilerini İş Bankası dijital kanallarından takip edenler, İş Bankası ticari kredi kartıyla yapacakları 1.500 kontör alımı için 1 TL ödüyor.

Bankadan yapılan açıklamaya göre, Türkiye İş Bankasının DijiKolay platformu, ticari müşterilerin dijitalleşme ihtiyaçlarını karşılayan ürün ve hizmetleri tek çatı altında sunuyor.

E-dönüşüm hizmetlerinden e-ticaret ve e-ihracat çözümlerine, ödeme sistemlerinden bulut uygulamalarına kadar her boyutta işletmenin ihtiyacını karşılayacak şekilde geliştirilen DijiKolay, KOBİ'lerin rekabet gücünü artırıp işlerini büyütmesine ve ileriye taşımasına destek oluyor.

DijiKolay, e-faturaya geçecek müşterilerini İşNet ile buluşturuyor. E-faturalarını İşNet'e taşıyıp ödeme bilgilerini İş Bankasının İşCep ve İnternet Şubesi üzerinden takip eden müşterilere İş Bankası ticari kredi kartları ile yapacakları 1.500 kontör, 1 TL olarak sunuluyor.

Kontör alımları İşNet'in NetteFatura portalı üzerinden gerçekleştiriliyor. Kampanyadan İş Bankası dijital kanalları İşCep ve Ticari İnternet Şube'de yer alan "ödemeler/e-fatura" menüsü üzerinden e-fatura ödeme bilgilerini görüntüleme onayı veren İşNet e-fatura müşterilerinin satın aldığı 1.500 kontör, bir yıl süreyle kullanılabiliyor.

Türkiye'de e-dönüşüm kapsamında e-belgelere geçiş süreci aşama aşama gerçekleşiyor. Gelir İdaresi Başkanlığınca yayımlanan son tebliğle 2022 yılına ait 3 milyon TL ve üzeri brüt satış hasılatı/cirosu olan tüm mükelleflerin sektör ayrımı olmaksızın 1 Temmuz 2023 tarihine kadar e-faturaya geçiş zorunluluğu bulunuyor.

Yayımlanan son tebliğle 2022 cirosu 500 bin TL ve üzeri olan e-ticaret yapan firmalar, gayrimenkul ve motorlu taşıtlar alanında imal, inşa, alım satım ve kiralama sektöründe faaliyet gösteren firmaların 1 Temmuz 2023 tarihine kadar e-faturaya geçişi zorunlu tutuldu.

Bu haber WWW.URFADABUGUN.COM,Urfa’da bugün,Urfa'nın Kültürü,Şanlıurfa Turizmi,Tarihi Şanlıurfa,Urfa Kültür Sanat tarafından yayımlanmıştır. İzinsiz kopyalanamaz, alıntılarda kaynak gösterilmesi zorunludur.

GÜNCEL Haberleri

Yorumlar

Editoryal moderasyon aktif

Yorum Yaz

Yorumunuz incelendikten sonra yayın ilkelerimize uygun bulunması hâlinde yayınlanır. Hakaret, iftira ve reklam içeren ifadeler reddedilir.

adlı okura yanıt yazıyorsunuz.
0 / 2000

Bu içeriğe henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.