Karabük Belediyesi, park, bahçe ve refüj sulamalarında su tasarrufu sağlamak amacıyla şebeke suyu yerine kuyu suyu kullanıldığını açıkladı.

Uygulamayla içme suyu kaynaklarının korunması ve şebeke üzerindeki yükün azaltılması hedefleniyor.

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, “Karabük’ümüzün her damla suyu çok kıymetli. Şehir genelindeki peyzaj çalışmalarımızda şebeke suyu yerine kuyu suyu kullanıyor, kaynaklarımızı koruma ilkemizden taviz vermiyoruz” ifadelerini kullandı.

Belediye, su tasarrufuna yönelik çalışmaların kent genelinde sürdürüleceğini bildirdi.