Ulaştırm ve Altayapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Avrupa Birliği tarafından Brüksel’de düzenlenen Bağlantısallık Gündemi Platformu’nda Orta Koridor’un artan stratejik önemine dikkat çekti.
Uraloğlu, Orta Koridor’un Türkiye için yalnızca bir ulaştırma hattı değil, Avrupa’nın kesintisiz yük akışı, tedarik güvenliği ve ekonomik dayanıklılığı açısından stratejik bir gereklilik haline geldiğini ifade etti. Uraloğlu, demiryolları, limanlar, lojistik merkezler ve sınır kapılarında yapılan yatırımlarla Türkiye’nin Asya ile Avrupa arasındaki bağlantısallığın güçlü bir halkası olduğunu belirtti.


