İspanya Dışişleri, Avrupa Birliği ve İşbirliği Bakanı Jose Manuel Albares, Meksika Devlet Başkanı Claudia Sheinbaum ve Meksika Dışişleri Bakan Yardımcısı Roberto Velasco Alvarez ile ilişkilerin ele alındığını belirtti.
Albares, “Meksika ile mükemmel ve yoğun kardeşlik ilişkilerimizi güçlendirdik” dedi.
4-5 Kasım tarihlerinde Madrid'de düzenlenecek İbero-Amerikan Zirvesi öncesinde temaslarda bulunduklarını aktaran Albares, “Kardeşliğimizi, dostluğumuzu ve iş birliğimizi pekiştirdik” ifadelerini kullandı.
Hibya Haber Ajansı

