Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın konuşmasından bazı satır başları şöyle:

“Yaklaşık 6 aydır İsrail’in zulmü altında hayatta kalma mücadelesi veren Gazzeli ve Filistinli kardeşlerimize dua ediyoruz. Bizler ailelerimizle, sevdiklerimizle, dostlarımızla birlikte oruçlarımızı huzurla açarken bombaların yanı sıra açlık ve susuzlukla da katledilmek istenen Gazzeli mazlumların Allah, yardımcısı olsun.

14-28 Mayıs seçimlerinde Arnavutköy, İstanbul’da bize en güçlü desteği veren ilçelerimiz arasındaydı. Milletvekilliğinde yüzde 60,4, cumhurbaşkanlığında yüzde 63,7 gibi rekor oranlarda Cumhur İttifakı’nı destekleyen siz Arnavutköylü kardeşlerime şükranlarımı sunuyorum.

Bu sefer, yerel yöneticilerimizi belirlerken Cumhurbaşkanınız olarak ben yanınızdayım. Bakanlar olarak tüm kabine yanınızda. Yerel yönetim de yanımızda olduğu zaman Arnavutköy, hizmetten geri kalır mı? Bugüne kadar nasıl kalmadıysa bundan sonra da kalmayacak. İlçemize ve şehrimize kim aşka hizmet edecekse tercihimizi onlardan yana kullanalım. Yoksa cürmü kadar yer yakacak olanların Arnavutköy’e bir hizmeti olabilir mi? Bu gerçek belediyeciliği iktidar yaparsak Allah’ın izniyle Arnavutköy, her tür hizmeti alacaktır.

Arnavutköy’ün rekor kırarak İstanbul’a örnek olacağına inanıyorum.

İstanbul’un CHP’nin algı belediyeciliğiyle bir beş yıl daha kaybetmeye artık takatinin kalmadığını örnekleriyle anlatacağız. İstanbul’u muradına kavuşturarak şehrimize yeniden gerçek belediyecilik dönemini anlatacağız.

İnanıyorum ki yarın akşam Murat kardeşimi tercih ettiğiniz anda pazartesi gününden itibaren İstanbul bir başka güne açılacak. Sizlerden Fatih’in emaneti bu aziz şehre sahip çıkmanızı bekliyorum. 31 Mart seçimlerinin Arnavutköy ile birlikte tüm İstanbulumuz için şimdiden hayırlara vesile olmasını diliyorum.

Kimi insan iş yapar, kimisi de sadece laf üstüne laf koyar. Kimileri de kayak yapmaya İsviçre’ye gider. İstanbul’u sel alır, her taraf rezillik ama İstanbul’un belediye başkanı meydanda yok. Kimi insan eser üretir, kimisi de sadece polemik peşinde koşar.

Yaklaşık 100 dönüm arazi üzerine kurulacak olan Arnavutköy Küçük Sanayi Sitesi’nin yapımına başladık. İstanbul Havalimanımızın sadece Avrupa’nın değil, dünyanın en iyi havaalanlarından biri olduğunu görüyoruz.

Muhalefetin ‘Buraya uçak inmez’ dediği, bunun için engellemeye çalıştıkları, akla hayale gelmedik iftiralar attığı havalimanımız, ülkemizin gururu haline geldi.

Ocak ayında İstanbul Havalimanımız, günlük ortalama bin 308 uçuşla Avrupa’nın en işlek havalimanı seçildi. Havalimanımızın açılmasıyla birlikte Arnavutköyümüz, başta turizm olmak üzere birçok alanda gelişmeye, yatırım çekmeye başladı. Benzer başarı diğer örneklerde olduğu gibi aynen yayıldı.

‘Gereksiz’ dedikleri hastane açılışından bu yana geçen 4 yıllık sürede tam 16,5 milyon insana hizmet verdi. Şunu çok net görebiliyoruz. Şayet biz muhalefetin takoz siyasetine boyun eğip geri atsaydık ne bu yatırımlar hayata geçerdi,  ne de vatandaş hizmet alırdı.

Biz muhalefete rağmen kararlı davrandık, sabrettik, mücadele ettik ve hamd olsun tüm bu eserleri ve daha nicelerini sizlerin hizmetine sunduk.

Biz sizi seviyoruz, biz sizlere aşığız. Yani bu sonradan gelenler var ya bunların Arnavutköylü kardeşimler bir dertleri yok ama bizim derdimiz var. Çünkü biz Arnavutköy’ün geçmişini çok iyi biliriz. Bunların böyle bir derdi yok ve inşallah yarın akşam sizden gelecek müjdeyi Ankara’da takip edeceğim.”