Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara Valisi Yakup Canbolat'ı Bakanlıkta ağırladığını duyurdu.

Uraloğlu, görüşmede başkentin ihtiyaçları doğrultusunda yürütülen çalışmaların ele alındığını belirterek, kurumlar arası koordinasyonla atılacak adımların istişare edildiğini ifade etti. Bakan Uraloğlu, Ankara'nın öncelikli ihtiyaçlarına yönelik çalışmaların iş birliği içinde sürdürüleceğini vurguladı.